Prikazani svi od ukupno 10 rezultata

Presonus HD9-1

Original price was: 10.100 RSD.Current price is: 8.100 RSD.

blank
Gravity HP HTT 01 B stoni stalak za slušalice

Original price was: 2.999 RSD.Current price is: 2.690 RSD.

blank
Presonus slušalice nalaze primenu u profesionalnoj audio tehnici i Hi-Fi ili za kućne uslove slušanja muzike. Predstavlljaju odličan odnos cene i kvaliteta. Presonus slušalice su po konstrukciji zatvoreni tip slušalica sa odličnom zvučnom izolacijom od spoljašnjih zvukova. Presonus slušalice krasi izbalansirani zvuk visoke definicije, kvalitetna izrada drajvera i robusan dizajn. Zahvalne su za studijski rad, kućnu upotrebu ili terensku upotrebu. Presonus slušalice su opremljene stereo 3,5 mm konektorom na koji se navrće adapter za stereo 6,3 mm. Presonus slušalice se mogu koristiti za mobilne telefone, audio miksete ili bilo koji drugi izvor zvuka. Slušalice su audio uređaj koji se koristi za slušanje zvuka iz različitih izvora. One se sastoje od dva zvučnika (drivera) povezana s trakom koja se stavlja preko glave ili ušiju. Postoje različite vrste slušalica koje se razlikuju po načinu nošenja, vrsti povezivanja i vrsti zvučnika koje koriste. Ušne slušalice su najčešće vrste slušalica i dizajnirane su za stavljanje u uši. One su male i prenosne te idealne za upotrebu tijekom trčanja, putovanja ili drugih aktivnosti. Ušne slušalice se obično povezuju s uređajem putem 3,5-milimetarskog audio priključka ili bežične tehnologije poput Bluetootha. Pogodne za korišćenje u raznim prilikama i široke primene, bez obzira da li se bavite produkcijom ili jednostavno uživate u visokom kvalitetu zvuka ili vaše muzike.