Muzički instrumenti i oprema – prodavnica muzičkih instrumenata i opreme i online shop (381) 11 334-56-17, E-mail: office@musiccentar.com

Logo MMC

Vincent Bach Intermediate trube

Prikazani svi od ukupno 4 rezultata

Vincent Bach Professional trube

Vincent Bach Intermediate trube su serija visoko kvalitetnih truba perfektne izrade. Naziv su dobile po Vincent Shrotenbach-u, poznatom muzičaru i trubaču. Rođen je u Beču 1890. godine gde je počeo svirati violinu. Čuvši zvuk trube, brzo je prebacio svoj fokus na ovaj fenomenalni limeni duvački instrument. Iako je Vincent pokazivao veliku zainteresovanost za nauku, odustao je od obećavajuće karijere da bi nastavio sa sviranjem. Nastupajući pod umetničkim imenom Vincent Bach, izgradio je veliku karijeru tokom turneje po Evropi. Prvi svetski rat je naterao Vincenta da se preseli u Nju Jork. Poslavši pismo slavnom dirigentu Karl Muck-u, uspeo je da nastupi na audiciji i da se priključi Bostonskom simfonijskom orkestru. Postao je prva truba Metropolitan Opera House-a već sledeće sezone. Tokom turneje u Pittsburgh-u, majstor mu je upropastio usnik. Vincent je imao poteškoća da pronađe odgovarajuću zamenu, te je proveo mnogo vremena u podrumu Selmer Music šopa prepravljajući stare usnike. 1918. godine Vincent je pokrenuo posao koji se bavi proizvodnjom usnika. Posao se povećavao velikom brzinom, tako da su prve Bach trube proizvedene već 1924. Muzičari često govore da Vincent Bach Intermediate trube imaju kvalitet kao prave Stradivarius violine. Oko 1928. Bach je dodao trombone u svoju proizvodnju. Vincent je prodao svoju kompaniju u 71. godini. Iako je primio dvanaest ponuda, odabrao je da svoju kompaniju proda Selmer Company. 1964. godine mašinerija i oprema za proizvodnju se prebacuje iz Mount Vernon u Elkhart, Indiana. Ovi instrumenti i do danas nastavljaju da proizvode limene duvače po najvišim standarima sledeći Vincentov originalni dizajn.